Födelsedag

Gästerna har nyss gått hem och jag sitter här och njuter en helt underbar dag.

Började med att jag imorse gick till Ingela och klippte och färgade mig.
Inte allt för kort, och la i blonda slingor - alltså ingen jätteförändring.
Men jag är nöjd för det, hehe.
På kvällen var det fullt hus här hemma, hela släkten och massa vänner kom.
God mat och 4 olika tårtor, det var bra gjort mamma.
Tusen tack alla som kom, och tack för de fina presenterna.
Fick hur mycket bra som helst, super nöjd!
Fick bland annat en resa till London med mamma, ser jättemycket fram emot det :)

Nu är jag 18 och känner mig.. mognare? äldre?
Nej känns ingen skillnad alls faktiskt, men ändå 18 är alltid 18!  

Imorgon ska vi på fest till Fanny, cirkustema haha. Hoppas det blir kul.
Och på lördag är det dags för premiär utgången :)



Tack så mycket igen för en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0