Guten Morgen!

Steg nyss upp ur sängen, skönt att få sova en natt utan att väckarklockan ringer och stör. 
Idag är vi lediga, eller hade en gympalektion men den kändes rätt onödig att gå på. 

Den stora högtiden Valborg idag då, haha. Ska ut till Emil & grilla & ha det trevligt med hela gänget.  
Har tyvärr gått och åkt på världens förkylning, så egentligen lockar det nästan att stanna hemma och vila. Imorgon bär det av på kryssning med brudarna och då vill man ju vara i toppform! Nej så tråkig ska jag inte vara, men hoppas verkligen verkligen inte att jag blir sämre.

Jag vet iaf vad jag ska göra hela dagen. Skriva klart (eller rättare sagt börja skriva) mitt mediaarbete som jag måste skicka in idag. Förmodligen bäst att börja redan nu om jag inte vill sitta hela natten.


Men nu först frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0