If you never try you'll never know

Igår drog jag till Nykvarn för att träffa Malin och dom andra tjejerna.
Vi började hemma hos Erika och drog sedan hem till någon i Södertälje.
Det var trevligt och jag hade det faktiskt rikitgt roligt.
Skönt att komma bort från Gnesta och träffa lite nytt folk.
Slutet skulle jag dock velat ändra på.
Tack vare några väldigt generösa personer är minnet en aning suddigt.
Björk och jag blev bjudna på massa shottar, och efter det är det ganska svart.

Idag har varit en stressig och jobbig dag.
Buss från Nykvarn in till Södertälje tidigt imorse och sedan tåget hem.
Hann bara innanför dörren och byta tröja innan jag skulle dra ner till jobbet.
5 timmars slitsamt jobbande och direkt efter det tillbaka till Nykvarn.
Jag och Frida har nu äntligen varit och kollat på cheerleading.

Kom hem vid halv 8.
Martin och jag gjorde iordning pommes och har sedan bara kollat på tv hela kvällen. 
Nu är det dags att sova. Men jag vet att jag inte kommer kunna.




I   n e v e r   s a w   i t   c o m i n g
I   s h o u l d' v e   s t a r t e d   r u n n i n g
A   l o n g,  l o n g   t i m e   a g o
A n d   I   n e v e r   t h o u g h t   I' d   d o u b t   y o u
I' m   b e t t e r   o f f   w i t h o u t   y o u
M o r e   t h a n   y o u,  m o r e   t h a n   y o u   k n o w
I' m   s l o w l y   g e t t i n g   c l o s u r e
I   g u e s s   i t' s   r e a l l y   o v e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0