och helgen den bara rusar förbi

I fredags umgicks jag med Lina & Hanna. På dan gick jag & Hanna en långpromenad genom Gnesta för att få ut så mycket inbjudningar som möjligt, sedan förbi stopp för att givetvis köpa godis (godislöftet sprack visst). Lina kom och vi fixade lite inför festen. Drog sedan till Ludde ett tag där det var lite grabbar, men var inte kvar allt för länge. Tillbaka hem till mig och vi la oss i sängen och svullade lite. Hanna drog och Jörgen, Peppe & Emil kom istället hit och sällskapade mig & Lina.

På lördagen jobbade jag först på dan sedan på kvällen drog jag på bio med Lina & killarna. Vi såg på Fools Gold, riktigt bra faktiskt den rekommenderas att se! Midnattskäk på donken och sedan drog vi hem till Jörgen. Där blev det kort och prat resten av kvällen och natten, vid 4 kunde jag äntligen krypa ner i min säng för ett par timmars sömn innan det var dags att jobba.

Gick upp seg som bara den idag, utan särskillt mycket sömn hela helgen. Men det var bara att gå ner till jobbet ändå. Planerna var att efter jobbet dra till Arena, men tack vare det fina vädret blev det grillning istället. Mycket mycket trevligare och godare! Jag, Hanna & Billie var hos Billie ikväll och grillade, snackade skit och myste. Vi satt ute så länge det bara gick och flyttade oss närmare och närmare grillen hela tiden. Tillslut satt vi precis intill den och det kändes nästan som vi satt vid en lägereld med filtar och marshmallows och allt, haha. Det blev dock lite för kallt tillslut och vi fick flytta in till soffan och äta rulltårta och kolla på tv istället. Perfekt söndag :)


& perfekt helg också. Lugnt, skönt och mysigt med trevliga människor :)
Dock alldeles för lite sömn bara, kommer vara död imorn. Längtar inte till klockan ringer.

Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0