och jag är en idiot

Ibland gör man fel. Saker som inte går att ändra.
Men allt beror på dig.

Orkade inte vara kvar hela dan idag, så drog ifrån median och åkte istället upp till Stockholm. Lina skulle hängt med men hon ändrade sig så jag åkte upp själv istället. Det är helt otroligt vad man hittar saker när man inte har tänkt det, plånboken fick lida alldeles för mycket idag. Fick verkligen klänning-feber idag, köpte tre stycken och hittade ännu flera jag egentligen ville ha! Nu längtar jag till sommaren! Sen vart det också några linnen, en tröja, shorts och skor :)

När jag kom hem så var Monky och ungarna här. Vi åt middag, fikade och lekte lite.
Nu ska jag försöka få lite plugg gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0