people can disappiont you

Förstår inte hur man kan vara så arg på en person,
men det är väl för att man förväntar sig bättre.
Egentligen spelar det ingen roll vad man gör,
utan det viktiga är att man gör det på rätt sätt.
Och utav rätt anledning.
Kunde inte koncentrera mig på nånting när jag kom hem idag,
ut och bort kändes som det ända alternativet.
Sprang iväg. Ensam. I regnet.
Men så skönt att bara vara för sig själv och släppa allt för ett tag.
Ville bara springa längre och längre bort, bort från allt.
Men jag insåg att det är ingen mening att fly,
man måste ändå vända, komma tillbaka och ta tag i problemen.
Fly är bara en enklare väg.



Förlåt för ett sådant depp-inlägg.
Till det positiva. Jag och Jennifer gjorde halkan idag, hur roligt som helst!

Kommentarer
Postat av: Billie

Juste, hur gick halkan? du klarade de va;) haha!
Men du raring, som vi pratade om igår, move on! snart 18 då vet du vad som gäller;) du vet vad jag menar, det går inte att förstå, jaa, kan inte skriva mer tydligt för då jaa=P haha! flumm kommentar!
Pusspådig

2008-04-16 @ 20:10:04
URL: http://bstilander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0