Sunshine

Vilken underbar dag, vädret är helt toppen!
2 lektioner i skolan & svenska provet gick skitbra.
Jag, Malin, Malin & Jenni drog ner till Nancys på lunchen. Pastasallad as always!
Dom andra åkte tillbaka till skolan medan jag drog till körskolan.
Pluggade lite, hade körlektion, därefter lite mera plugg.
När jag kom in till city kom Hanna och mötte mig.
Satt i parken ett tag, åt glass och kollade på allt roligt som händer i vår lilla by.
Och det är en hel del kan jag lova, haha!

När jag kom hem stack jag ut och sprang.
Jag & Lina har tävling så det är bäst att träna ordentligt.

Håller på att kollar på filmen 10 orsaker att hata dig, så bra!


I hate the way you talk to me,
And how you cut your hair.  
I hate the way you drive my car,
I hate the way you steer.
I hate your big dum combatsboots,
And that you read my mind.
I hate you so much that it makes me sick,
It even makes me rime.
I hate the way you allways right,
I hate the way you lie.
I hate the way you makes me laugh,
Even more when you makes me cry.
I hate that your not around,
And that you haven´t called.
But most of all i hate the way I don´t hate you,
Not even close, not even a little bit, not even at all.

Kommentarer
Postat av: Josse

åh, grinar typ varje gång hon står och säger den dikten :P

2008-04-23 @ 18:38:44
URL: http://degeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0