Två timmar och 35 minuter

Det är allt som återstår tills jag fyller. Blir myndig. Fyller körkort. Fyller krogen.
Imorgon när jag vaknar är jag 18, och det är något som är grymt efterlängtat!

Idag blev också en kort dag i skolan.
Gick på två lektioner sen drog vi ner på stan och åt, nancys som alltid.
Fast idag tog jag modet till mig och provade nått nytt för första gången.
Efter lunchen drog jag till körskolan och pluggade.
Gjorde 15 test på datan, snacka om att mina ögon var fyrkantiga efter det.
Pappa kom förbi södertälje och jag fick köra hem.

Imorgon tänkte jag ta en välförtjänt ledig dag.
Ska till Ingela på morgonen och få håret fixat, har dock inte bestämt mig hur ännu.
Svårt det där. Jag trivs i blond och långt hår, men det skulle vara kul med en förändring.
Får se, får se.
Sen på eftermiddan kommer iaf släkt och vänner, ska bli trevligt :)
 

Ska snart gå och lägga mig tänkte jag.
Är som ett litet barn när det gäller födelsedagar och sånt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0