världens dyraste chockladboll

Idag drog jag och fikade med Malin, Malin och Josse efter skolan. Josse tänkte först inte köpa något eftersom hon inte hade några pengar, men tar till slut en chockladboll. Efter hon har ätit upp den kommer hon på det ljushuvudet att hon inte får fika (hon har ju nämligen ett kontrakt). Bryter man kontraktet får man betala 50 kronor till välgörenhet. Haha den stackarn som inte ens tänkte fika, nu fick hon betala nästan 70 kronor för sin chockladboll. Smart där Josse!

Vädret var underbart och vi fortsatte sedan ner till Maren och satt en stund där i solen. Gick sedan och pluggade lite körteori medan jag väntade på att Hanna skulle sluta och ta tåget hem med mig.

Hela eftermiddagen har jag pluggat teori, gaaah snart är det dags!
Nu ska jag ta tag i svenskaprovet som är i morgon.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahhhhaha ååh klant-josse! :D

2008-04-22 @ 18:23:48
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0