you make me feel good

Inte mycket speciellt händer just nu,
ungefär som det brukar vara när skolan och allt det tråkiga börjar.
Bloggen är därmed inte så värst uppdaterad.

Just nu gör jag inte mycket alls.
Linda sa att hon kanske skulle komma hit,
så jag väntar och hoppas att det snart ska ringa på.
Har tråkigt och skulle vara trevligt med lite sällskap.
Micke kommer hit efter träningen, alltid lika mysigt.
Men det är väl tyvärr först om några timmar antar jag.

Väskan är packad och klar nu.
I helgen blir det en tripp till Gävle för mig, Lina och Linda.
Ska upp och träffa lite folk från magaluf.

Så imorgon blir det en kort dag i skolan.
Två lektioner, nancys med tjejerna och sen åker vi.


Nu ringde visst Linda, yeees :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0