All I want for christmas is you

Nu sitter jag här dan före julafton och bara längtar tills det blir morgon.
Är riktigt nyfiken på vad det ligger i paketen. Jag har inte önskat mig något
speciellt i år så dem kan innehålla precis vad som helst.
På julaftonsmorgonen har vi som tradition att jag och Martin med hjälp av
skattkarta letar efter klapparna. Jag vet, jag är 18 och det kanske är töntigt
men vi gillar det! Vi blir som små barn igen.

Micke och jag har ikväll haft våran egen lilla julafton. Fick jättefint halsband
och matchande örhängen, det ska du ha tack för älskling!
Efter allt presentöppnande blev det som tradition spelet Risk med familjen.
Tror att Micke måste ha fört med sig lite nybörjartur med tanke på att vi tillslut
vann och tog över hela världen.

Nu ska jag krypa ner i soffan med de andra och njuta av den timmen som är kvar
av dan före dopparedan.


GOD JUL ALLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0