Dan före dan före dan..

Den 28 juli fyllde Minna år, igår den 21 december hade hon sitt kalas. Äntligen kan man säga!
Mycket trevligt var det minsann. Det bjöds på god mat, trevligt umgänge och såklart med nio tjejer
en massa massa prat om allt och inget. 

Idag har jag gjort någonting som jag inte gjort på väääldigt väääldigt länge (säkert ett år eller två)
nämligen ridit! Faktiskt rätt mysigt att komma ut till stallet igen, lär nog bli någon mer gång under lovet.
Efter det sprang dagen bara iväg. Har varit med mamma och handlat i flera timmar nere på gnesta,
slagit in de sista julklapparna och städat mitt rum. Dessutom har jag och Martin även hunnit med ett
besök hos mormor och morfar. Fullspäckad dag med andra ord.

Kom precis hem nu. Tänkte se om jag hinner göra någe mer nytta innan Micke kommer och hämtar mig.  
Julstressen börjar nästan komma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0