Det var på tiden

En kabel har varit trasig utanför vårat hus. Nu efter 4 dagar utan varken telefon eller internet
kan jag äntligen kommunicera med omvärlden igen. Känns skönt!

Igår började jullovet. Vi hade som vanligt avslutning i aulan med en massa framträdanden,
därefter fika i klassrummet. Jag, Malin, Malin, Jenni och Josse fortsatte sedan hem till mig
och hade en egen liten avslutning med mera fika, paketbyte, middag och film. Mys!
Senare på kvällen åkte jag och Micke över till Lina för att spela en omgång monopol med
henne och Jörgen. Gick ungefär som det brukar göra på monopol, det vill säga dåligt.

Idag har jag jobbat och hjälpt till på Sibas spelavdelning. Snacka om vilken julhysteri alla
människor har nu, det är inte klokt. Vissa männiksor blir man galen på.

Nu ska vi över till Linda och spela spel och bada bubbelpool. Riktigt skön lördagskväll.
Dags att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0