Fredag & lussebak

Sitter just nu och väntar på min fiskgratäng som står i ungnen och borde vara
klar om en sisådär 10 minuter. Är det ingen annan hemma så blir det tyvärr
ingen lyxmat, men fiskgratäng är gott så jag klagar inte.

Mina föräldrar åkte iväg till Mora i eftermiddag och ska vara borta över helgen.
I vanliga fall jublar jag, för det är ju så skönt att vara ensam och slippa dem
ibland, men den här gången spelar det inte så stor roll. Jobbar hela helgen
och dessutom lutar det åt party hos Marty imorn, så huset lär nog få stå ensamt
en del.

Ikväll blir det iaf till att vara här. Lussekatter ska bakas tillsammans med Lina, Linda
och Emil. Och antagligen står även teven på så vi kan smygtitta lite på idol under tiden.

Nej nu piper mikron, maten måste kollas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0