Slutkörd

Nu har både måndag och tisdag gått och sammanlagt har det blivit 24 timmars jobb
på dessa två dagar. Inte undra på att jag känner mig helt död. Långa dagar, ingen
sömn, hungrig mage, lite att göra och så bara lyssna på Abba-låtar 12 timmar i sträck
varje dag.. Jag gillar Mamma Mia filmen, men efter det här kommer jag aldrig mer stå
ut med att titta på den. Det är till och med så jag längtar till skolan imorn, bara att njuta
av skola resten av veckan, sen fortsätter jobbandet i helgen och nästa vecka.  

När jag kom hem idag skyndade jag mig och hämtade bilen, sedan åkte jag ner till ishallen
för att kolla på sista perioden av killarnas match. Det verkar som om den dåliga sviten har
vänt, grattis till vinst idag.

Har jag precis kastat i mig lite soppa till middag. Hoppa in i duschen och sen sova är vad
jag ska göra nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0