Alla tjejer har väl haft kameltå !?

Idag var Malin och jag duktiga och kom på median, trots att vi hade lång lång sovmorgon. Ett hårt träningspass med någon kille från korpen och därefter lunch på Nancy's var det som väntade. Och Åsa blev
-kors i taket- inte arg när vi tog långlunch istället för att komma på våran medialektion. Ett litet plus i kanten där!
 
När jag kom till Gnesta tog jag en sväng förbi Hannas praktik och snackade lite skit, sedan var det dags för träning. Efter träningen drog vi ner till rullen och hyrde film och köpte massa gott. Så ikväll blev det film hemma hos Sandra med henne, Billie och Emil.   
Kom hem för en liten stund sen så nu ska jag leta reda på lite grejer inför imorgon, nämligen dags för lite teater igen! Sen ska jag ta och sova.


Och vet någon vad en kameltå är? Annars har Billie en väldigt bra förklaring ;) haha


Kommentarer
Postat av: Billie

Haha ge dig! det är ju sant vare sig man vill eller inte! och har tänkt på de eller inte=P
Jag är grymt bra på att förklara :D haha det där inlägget lyste upp min hemma kväll, thanks darla!

2008-02-29 @ 19:56:21
URL: http://bstilander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0