But it don't matter

Ytterligare en hård dag på jobbet. Eller hård och hård, men min kropp är i alla fall helt slutkörd av allt städande, diskande och bärande. Men det är det värt, varenda krona :)  

Önskar i och för sig att jag för en gångs skull kunnat få en sovmorgon en helg. Blev inte mycket sovande inatt så det hade varit ganska skönt. Igår blev det hotellet med Hanna, Sandra, Billie och Frida. Var rätt mycket trevligt folk där, så det var helt okej :)

Nu ska jag bara sätta mig i soffan och ta det lite lugnt framför tv:n innan allt plugg kommer fram.





image185
Och vi var laddade som alltid =D

Kommentarer
Postat av: hanna

men viveka! ta bort den bilden, kolla bara på mig.. haha ;)

2008-02-04 @ 18:50:00
Postat av: viveka

Du är lika snygg som alltid ;)

2008-02-04 @ 22:33:00
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0