dancing in the dark

Kom nyss hem från jobbet. Gick helt okej idag, ganska mycket att göra bara. Dagens roligaste var nog när en gubbe sa till mig att jag var jätteduktig i revyn, haha. Man tackar, man tackar ;)

Igår slutade jag vid 11 så åkte hem till Lina direkt efter skolan. När Linda sedan kom hem åkte vi hem till henne istället. Vi käkade mat, gjorde fruktsallad, kollade på let's dance, körde eye toy och sjöng sing star :) Dessutom bokade vi resan, i juli bär det av en vecka till Rhodos. Woohoo!  

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka upp till Freja och kolla på FC-cupen eller inte. Får se hur det blir med den saken.  

Kvällen är fortfarande lite osäker, men det ser ut som det förmodligen blir party! Är själv hemma så tjejerna kommer hit i alla fall och sen får vi väl se vart kvällen bär.. :)


Nu ska jag laga mat. En semla på jobbet blev min lunch så börjar bli lite hungrig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0