En bra dag

Idag har jag umgåts med Hanna och Angelika. Vi gick upp till Freja och solade sen drog vi till Stopp i spöregnet för att handla något gott och äta. Det fick bli glass med varma hallon som vi åt här hemma framför Raise your voice :) 

Hanna är på träning nu men hon kommer hit så fort den är slut. Då kan jag tippa på att det blir godis och antingen en bra film eller one tree hill. Sen blir det övernattning, mys!   

Men nu först ska jag och mamma äta kladdkaka..





Fan vad jag älskar honom! Han är ju hur skön som helst :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Viveka, jag fattar inte! du käkar som en häst men du går typ ner i vikt, helt sjukt! och orättvist!

PS! Jag har solat 3 ggr nu, blir nog en fjärde innan lovets slut, så jag ska fan ha blivit brun nu! moahhaha

2008-02-26 @ 20:36:59
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se
Postat av: viveka

Haha oj jag låter faktiskt som en riktig tjockis, får sluta svulla så här =P
Bra där, kämpa på så får vi se om du slår mig ;)

2008-02-26 @ 20:43:41
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se
Postat av: Maija

Härligt att höra att det inte bara är jag som äter som en gris :P Och jag håller med dej, Björn Gustafsson är king!

2008-02-27 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0