I won't stop until I know

Vad ska man säga om man tänker på matchen igår? Fan fan fan! Vi hade chansen att vinna, mot nyköping desutom som ligger trea, och självklart sumpar vi det. När det är 8 minuter kvar av matchen och vi har spelat hyfsat leder vi med 3-2. Men klart att dom jävlarna ska få göra två mål. Aldrig verkar turen vara på våran sida, börjar bli väldigt irriterande..

Men men, efter matchen åkte jag hem och åt och lite så. Bioplanerna sket sig och vi bestämde att det var skönare med en hemmakväll. Så istället var jag, Lina, Micke, Peppe och Jörgen hemma hos Jörgen och kollade på melodifestivalen, spelade kort och tjockade oss :)

Fick gå upp tidigt imorse då vi skulle packa Axa-lådor för innebandyn. Höll på i nästan 6 timmar och jag överdriver inte när jag säger att jag har ont i precis hela kroppen. Shit vilket jobbigt arbete det är! Men som tack fick vi ta med oss hur mycket kungsörnen och axa produkter som vi ville, så nu är skafferiet laddat med pasta, brownies och andra goda saker för  en lång tid framöver, haha.

När vi kom hem drog jag dirket till Arena för att äta med Hanna, Billie och Martina. Kom nyss hem därifrån och ska sätta igång med pluggandet nu. Ska försöka plugga ordentligt nu så det kan bli film sen ikväll. Antingen drar jag till tjejerna eller så blir det med Lina och killarna idag igen.

Nu ska jag och min samhällsbok ha lite kul tillsammans, NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0