"Ja det gick bra, ÄLSKLING"

Idag måste jag säga att jag hade KUL i skolan. Förmodligen den roligaste skoldagen på länge med mycket skratt (och tårar). I maten med livets stora funderingar, jag lovar er det skulle bli en säljande bok! Och svenska lektionen var rätt kul den med uppspelning av våran teater. Josse - klockren! Sist men inte minst lärde jag mig att man kanske inte ska fråga en icke-svensk person om han har en tatuering på ryggen, haha.
- Nej det är hår, var svaret jag fick tillbaka.  

Och att sportlovet har börjat för min del är värt att tillägga! Men tänk att man ska behöva lämna skolan när det är som roligast.

Har precis varit över hos Billie och lånat lite fler desperate-skivor, så nu vet jag hur min kväll ser ut. Efter jag har gjort engelska grejen vill säga :)


Men först mat!

Kommentarer
Postat av: Josse

HAHAH, seriöst Viveka, du är oslagbar!! :D det är inte många som kan farmkalla en atmaattack, men du klarar allt du! ;) och när du frågade Samer om tatueringen.. SÅG DU INTE ATT DET VVAR HÅR?? XD Älsklingen.. (:P)

2008-02-21 @ 18:47:12
URL: http://degeryd.blogg.se
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAHHAHA frågade du Samer?! HAHAHAHAHA du är seriöst sjuk! hahahhaha jag dööör

2008-02-21 @ 19:55:08
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se
Postat av: Ilse

dina kommentare är ju bra. Hahah förresten, kollade samer konstigt på dig när du frågade eller så, HAHAH :O

2008-02-21 @ 22:22:17
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0