Mot snön!

Skapligt onödig skoldagen kändes. Två lektioner på hela dagen, och på median var jag klar så då satt jag bara och väntade av tiden. Som tur var var Jennifer väldigt snäll så jag fick byta lektion med henne, vilket gjorde att jag kom hem redan vid 2 :)

Lina och Linda kom hem till mig efter skolan. Nu har vi bokat om resan, vi upptäckte att det inte fanns någon sandstrand där vi hade bokat på Rhodos. Så nu bär det av till Magaluf istället!
 
Har precis precis packat klart det sista nu, imorgon bär det av mot fjällen. Ska iofs bara vara borta i 4 dagar, men det är i alla fall något. Hoppas jag kommer kunna åka nått med mitt knä bara.

Så bye bye Gnesta och trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0