och snart är det dags

Vaknade för en liten stund sen och ska ta och äta lite frukost nu. Om en timme är det samling, match mot Onyx står på dagens schema. Hoppas på att det inte går som det brukar, hehe. Pappa har lovat att jag ska få köra till Nyköping, roligt roligt :) 

Igår blev det mys med Hanna. Snäll som är så väntade jag till hon slutade och satt kvar i skolan och pluggade för att ta tåget med henne. Gick hem hit först sedan hem till henne, och självklart skulle tjejen med H muppa sig hela vägen hem, haha. Fick tacos där sen drog vi ner till stopp för att köpa godis och gick till ishallen för att kolla på a-laget. Efter matchen gick vi bara hem till Hanna och tog det lugnt, kollade på film och somnade på soffan. 

Ikväll är det planer för bio, får se om det blir så.




                                                 Bara  två dagar kvar nu.. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA vadå muppa mig, jag var bara mig själv sötnos, ja bio ikväll :)

2008-02-16 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0