Sooool - jag vill ut!

Nu har mer än halva lovet gått och dagarna har jag mest spenderat med fröken Johannesson, men det är så trevligt så. Sov där i tisdags och igår fick bli en riktig slappardag med promenad, film och fruktsallad. På kvällen var det träning och efter det drog vi ner till rullen och köpte godis (ovanligt, nej!). Gick hem hit och satte på film och sedan kom killarna :)  

Det blev en hmm.. lite annorlunda natt, och jag och hanna tog lång sovmorgon imorse. Gick upp och åt frukost och kollade på film, och nu gick hanna precis hem. Blir förmodligen en promenad om ett tag, vädret är ju underbart! 

 Imorgon kommer Malin, Malin och Jennifer hit, ska bli jättekul att träffa dom :)


Nej nu ska jag städa rummet lite, tjoohej!

Kommentarer
Postat av: Josse

:( jag vill meeeed. hoppas ni har det kul:)

2008-02-29 @ 18:52:49
URL: http://degeryd.blogg.se
Postat av: Billie

Ni måste skämta med mig, har du också det här:D haha ni får ju säga till!
Sitter du så mkt vid datan ju gullet?
Pusss

2008-02-29 @ 19:49:35
URL: http://bstilander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0