what's left to do?

Även idag är jag uppe med tuppen. Gick upp kvart över sju (notera att jag har lov) för att följa med Anne och Amanda till freja och kolla på när dom hade cheerleading för en klass. Jag och Frida ska ju ha cheerleading på dansen så jag tänkte att man kunde få lite tips, och visst fick jag det :) 
Efter lektionen tog vi "ett varv" inne på skolan, har faktiskt inte varit där sen jag sluta så tänkte att man kanske kunde se några gamla lärare. Men den enda vi träffa på var Biggan, hehe. Det kändes lite konstigt att vara där uppe igen. Visst saknar jag Freja-tiden mycket med alla härliga männikor, men aldrig i hela mitt liv att jag skulle vilja gå där nu. Skolan är definitivt inte den samma. 

Det enda som är skönt med att gå upp så tidigt är at jag har hela dagen framför mig nu, ingenting ska sovas bort! När Hanna vaknar ska vi ut och gå och sen sola, och ikväll blir det nog film och mys :) 

Nu ska jag sätta på desperate och käka frukost! 




L o o k   f o r   t h e   g i r l   w i t h   t h e   b r o k e n   s m i l e
A s k   h e r   i f   s h e   w a n t s   t o   s t a y   a w h i l e
A n d   s h e   w i l l  b e   l o v e d
S h e   w i l l   b e   l o v e d 
                                                                                                                                                         image207


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0