Boda Borg och blåmärken

Idag har vi varit på Boda Borg med laget, verkligen hur roligt som helst! Det är kul att se hur uppjagade och tävlingsinriktade alla blir när det gäller sånt här. Tänk om vi skulle ha den glöden på planen, då skulle vi nog vinna varje match lätt, haha. Det gick riktigt bra för mitt lag, vi klarade 9 banor och blev delad etta med det :) 

Igår var det party som gällde. Hanna och jag började lite här med spel och markoolio, haha. Men roligt hade vi :) Drog sedan vidare till Emma där det var lite folk. Efter det körde Martina oss till Hotellet där det till våran besvikelse var Rocka Billy kväll. Vi var riktigt laddade för en kväll fylld med dans, men icke. Spelades dock några bra låtar i slutar, och då var det bara att passa på att dansa järnet! Tog även en sväng förbi en trött Micke innan det var dags att gå hem och sova :)


Nu tänkte jag snart lägga mig i sängen och sätta på en bra film. Har inte sovit många timmar i natt och dagen i Boda Borg tog verkligen på krafterna så det skulle vara skönt att somna tidigt :)

Kommentarer
Postat av: Josse

neej, vad kul med boda borg! vi borde göra det med klassen eller något :P

2008-01-14 @ 19:31:04
URL: http://degeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0