Cause sunny days lead you astray

Idag är jag totalt mörbultad i hela kroppen, matchen igår och jobbet idag tog verkligen på krafterna.
Axeln, foten, knät och benet, det var de ställen jag gjorde illa mig på igår. Tänk att innebandy kan vara så farligt, haha. En väntad förlust mot Nykvarn blev det, men konstigt nog var det faktiskt första matchen på länge som jag tyckte det var ganska kul att köra. Måste helt klart få tillbaka glöden till de kommande matcherna.

Efter matchen gick jag hem och tog lugnt först, tiden rann iväg och jag hade för ont i benet för att orka ta mig till middagen hos Jennifer, tyvärr. Vi hade lite gäster på middag, inklusive Linda som kom, så det blev god mat, efterrätt och hela köret. Efter maten dök även Hanna upp, vi drog ner till videorullen och hyrde film sedan kom Peppe och hämtade oss. Var hemma hos Peppe med killarna hela kvällen, blev en massa spel och film. Vid halv 5 kom vi på att vi alla var jättehungriga, så då blev det en liten nattlig bilfärd till Sillekrog för att köpa korv :)

Var skapligt jobbigt att gå upp imorse efter bara 3 timmars sömn, men dagen flöt ändå på bra. Det var ganska lugnt på jobbet och jag hade trevligt sällskap nästan hela dan. Först kom Hanna, Sandra och Minna och satt där i flera timmar och lite senare dök även Linda och Johan upp. Det gör jobbet helt klart mycket roligare.

Imorgon blir det tidig uppgång. Har körlektion vid kvart i 7 på morgonen, så måste åka redan 6 här hemmifrån. Ska nog gå och lägga mig snart så jag är pigg imorn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0