Duktiga jag

Idag är jag riktigt stolt över mig själv, har inte slitit mig en sekund från tyska arbetet sedan jag kom hem. Eller okej, lite överdrivet men jag har pluggat bra ikväll för ovanlighetens skull :) Efter att ha hört omdömmen från alla lärare känner jag mig definitivt inte helt nöjd, måste ske en förbättring och den ska ske nu!

Idag hade vi teater på svenskan, gamla dramagruppen fick visa upp två pjäser. Jag, Malin, Malin, Jenni och Josse ( mycket duktig inhoppare ;) ) gjorde en väldigt seriös pjäs om mobbing och självmord typ och det kan vara kämpigt när man aldrig kan hålla sig för skratt, haha. Men det va kul att leka "skådespelare" igen, saknar faktiskt draman lite grann.
 
Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig i sängen framför One Tree Hill =)

Kommentarer
Postat av: Josse

:P tack viv ;)

2008-01-18 @ 16:17:20
URL: http://degeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0