everything you say, everything you do

Kan inte förstå att den första skolveckan redan är över snart, det har gått snabbt. Som vanligt på våran skola känns lektionerna så här i början ganska meningslösa, har mest haft lite betygsnack och kollat film. Men det är väl en skön start antar jag.

Igår skippade jag tyskan och åkte hem tidigt, hade planerat att skriva min novell, städa och lite annat. Men istället väntade en trevlig överraskning när jag kom hem, den nya one tree hill boxen hade äntligen kommit! Satte igång och tittade direkt och förutom träning och en fika med hanna och madde, blev det one tree hill hela kvällen lång :) Det var så spännande så kunde inte sluta titta förrän jag sett klart alla avsnitt, haha. Nörd som jag är =P 

Nu ska jag ta och laga lite middag, får se vad det blir för smarrigt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0