Filmkväll

Kom precis hem från Billie. Jag och Lina drog dit efter träningen och har varit där hela kvällen och kollat på film med henne och alla killarna. Blev en skräckfilm denna gång, och Billie den stackarn var ju räddast av alla. Hon satt och höll i mig hela filmen, hoppade till och skrek stup i kvarten. Detta gjorde att jag satt mer och garvade åt henne än att bli rädd av själva filmen, haha.

Imorn åker min familj iväg igen, blir själv till söndag den här gången och det ska bli precis lika skönt som förra veckan. Imorn kommer Malin, Malin, Josse och Jennifer hit. Vi ska laga mat och hyra film eller nått sånt. Ska bli trevligt att träffas =)

Nu är det sovdags.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0