God morgon!

Det är helt otroligt hur länge jag har börjat sova. Förut gick jag piggt och glatt ur sängen vid 8 på helgerna, men nu kommer jag knappt upp förrän vid halv tolv. Det här jullovet har vänt på dygnet helt och hållet, tror inte jag har kommit i säng innan 2 en dag. Usch, vill inte ens tänka på hur det kommer gå när skolan börjar igen. Längtar verkligen inte till morgondagen..

Igår var jag och Hanna hos Peppe och kollade på film. Han hade laddat ner Saw 4, och den hade jag velat se ända sedan den kom ut på bio. Den var ungefär som de andra filmerna, gillar dem. Antar att det kommer komma en femma också med tanke på slutet. 
Resten av helgen har jag bara varit med tjejerna och tagit det lugnt. Vi har varit här både fredag och lördag och kollat hockeyn, spelat spel och bara snackat en massa skit. Har varit rätt skönt.

I lördags fick vi även säga hej då till Maija som åker tillbaka till Spanien. Jullovet har gått alldeles för fort och det känns som om man inte har träffat henne tillräckligt. Hoppas på att det här halv året går snabbt, och det är jag säker på att det gör.    


Nu ska jag göra lite nytta =)
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0