Gott nytt år allihop!

Ett bra tag sen jag skrev nu, 2007 är ett avklarat kapitel och vad mer har hänt?  

Den efterlängtade torsdagen kom, min familj åkte iväg till Uppsala och jag kunde njuta av några dagars ensamhet. Eller ensam var jag ju aldrig, hade trevligt sällskap här hemma hela tiden. Filmkväll med Lina och killarna, mys med tjejerna och några spelkvällar med allihopa :) riktigt trevligt har det varit. 

I söndags blev det en tur till Stockholm med Hanna, Billie och Sandra. Det sista inför nyår skulle införskaffas, så det blev lite shopping och sen fika. Trötta och sega efter veckans alla sena kvällar köpte vi godis och drog sen hem till Sandra där vi spenderade hela kvällen i sängen och snackade skit :)  

Måndagen kom och det var dags att fira in ett nytt år. Tjejmiddag och lekar hos Lina och sedan Wattrangsborg, det var planerna för kvällen. Jag, Lina, Linda och Billie stod för förberedelserna hos Lina och höll på nästan hela dagen med att fixa iordning allt. Runt 4 droppade resten av brudarna in, vi lagade klart maten tillsammans och gjorde sedan iordning oss. Den planerade tre-rätters middagen blev istället en en-rätters middag, vi vart allihopa för mätta efter den goda maten så någon efterrätt orkade vi aldrig med. Efter maten blev det 4-kamp, sockerbitsrace, pichonari/charader, sånglek och en variant på norsk julafton =) Därefter blev det bara trevligt snack, gamla hedliga 'jag har aldrig' och lite kortspel innan det var dags att dra ner till festen och shaka!

Precis som jag trodde blev det en riktigt rolig kväll. Bilder kommer snart :)

Idag har jag, Lina, Peppe och Jörgen spenderat hela dan i Linas soffa framför Disney Chanel. Gick upp vid 5 och då blev det nån såkallad frukost/middag, hehe. Fick sällskap av Linda och Johan som kom och hjälpte till att äta upp gårdagens fruktsallad.
Åkte sedan hem och spelade lite kort och fikade med familjen. Snart funderar jag på att gå och lägga mig, blev en slitsam kväll igår.


2007 har varit ganska bra har jag kommit fram till. Endel dåligt har hänt, men samtidigt mycket bra saker jag är väldigt glad över. Hoppas på ett lika bra 2008, om inte bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0