This is it

Igår kom som sagt Malin, Malin, Jenni och Josse hit för lite mat, film och mys. Jennifer stod för större delen av matlagningen, klyftpotatis och lövbiff blev det. Riktigt gott. Efter maten satt vi kvar ett långt tag vid bordet och snackade om allt och ingenting, sedan förflyttade vi oss in i vardagsrummet och satte på filmen. En Wallanderfilm blev det, ganska läskig faktiskt så det var tur att jag fick sällskap när tjejerna gick.

Micke gick precis hem så nu ska jag skynda mig att duscha och göra mig iordning. Ska ner och möta Linda vid bussen och sedan hem till Sandra för att kolla på hockeyn och käka mat. Efter matchen blir det förmodligen ner till ishallen för att heja på A-laget och sen kanske hem hit med brudarna. 

Ha det!  

Kommentarer
Postat av: Josse

ah, vad bra att han kom. jag tänkte nästan skicka någon sms och kolla så du inte var ensam. var lite jobbigt där tyckte jag. filmen var typ scary även om du inte tyckte det XD

2008-01-04 @ 20:09:43
URL: http://degeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0