2 kvar..

Klockan är 7 och egentligen borde jag inte vara uppe så här tidigt.
Men Micke åkte nyss och det kändes meningslöst att somna om.
Dels ska jag ändå upp och jobba idag,
och dels är det inte lika skönt att ligga kvar ensam i sängen.

Idag lär det vara en lika fin sommardag som igår.
Jag ska vara innomhus och jobba hela dagen,
känns ju sådär lagom surt.
Men dan lär gå snabbt och mitt humör lär ändå vara bra,
idag är nämligen den sista dagen jag jobbar på detta sommarlov.
Kommer kännas så grymt skönt när klockan slår 5,
jag kan gå hem och slipper komma tillbaka nått mer.

Det är nu sommarlovet börjar.
Innan har det bara varit jobb, jobb, jobb..

På lördag åker vi äntligen,
jag, Linda och Lina drar till Magaluf.
Ska bli riktigt härligt och jag längtar som en tok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0