7 timmar, 45 minuter, 49 sekunder

Nu är allt packat och klart. 
Hoppas jag i varje fall. 
Vanligtvis har jag inte allt för bra koll,
men har förhoppningsvis inte glömt något nu. 

Kan säga att packningen inte gick som en dans. 
Fick lite panik när väskan vägde aningen för mycket. 
Några kilo för mycket så det var bara att packa om.
Att slänga ur vissa saker är dock inte allt för lätt,
speciellt inte när man vill ha med allt man äger och har.
Men det är fixat nu.

Blir upphämtad vid halv 4,
så ska nog ta och sova lite nu.
Några timmar blir det i varje fall. 
Men först ska jag ringa mina resekompisar,
för ungefär 20:e gången idag :)

Åååå vad jag längtar! 



Ha det bra Sverige..


 


Kommentarer
Postat av: Billie

Hey sweetheart!

du börjar bli kass på att uppdatera=P

Måste få en uppdatering om resan så jag har ngt att läsa;)

See you soon???=) hoppas!

Pusspådig

2008-08-07 @ 15:16:55
URL: http://bstilander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0