magplask & bottennapp

Vaknade imorse av att Lina ringde och väckte mig, fan vad natten gick snabbt.
Klädde på mig träningskläderna även denna morgon och gav mig ut på en runda.
Borde jag aldrig ha gjort.. fy vad varmt det var!

När jag kom tillbaka hem åt jag frukost lite snabbt och åkte sedan iväg till Lockis.
Vilken underbar dag det har varit, hur varmt och skönt som helst!
Vi har badat, solat, ätit en massa gott, åkt båt, fiskat & åkt vattenskidor.

Det var riktigt kul när vi skulle åka vattenskidor
och jag ville bevisa för alla att jag KAN starta från bryggan.
Ingen som trodde på mig..
och när jag på första försket gjorde ett rejält magplask blev det skratt och pikar.
Men sen så, på andra klarade jag det och nu blev det jag som blev mallig, haha.

Även fisketuren blev en upplevelse.
Ett gäng galna måsar som jagade oss
& sjögräs som lurade sig vara fiskar.

Fiska var inte min grej kom jag fram till.
Men kul kan det vara ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0