som som sommaren!

Kom nyss hem från Linda.
Gjorde ett försök att lägga mig i sängen och sova,
men var för pigg och hamnade här istället.

Har varit en jättemysig kväll tillsammans med henne, Björn, Micke & Emil.
Började med lite minigolf och mitt tålamod försvann på en gång.
Hatar minigolf! eller njaa, kanske bara idag..
Jag stod i varje fall som förlorare och fick bjuda Emil på korv och pommes.
Vi åkte sedan hem till Linda där det blev lite eye toy.
Svettiga som vi var efter allt spelande körde vi iväg till sjön och tog ett kvällsdopp.
Hur skönt som helst i vattnet!

Även imorn är jag ledig.
Då ska jag åka ut till Linas sommarstuga när jag vaknar & umgås med henne.
Ska bli mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0