underbart, underbart

Kom precis hem från kära Linda, börjar bli lite av en vana att åka dit om kvällarna nu.
Men vad gör man inte om man har tråkigt hemma och bilen står utanför och väntar :)

Blev tillslut utkörd därifrån, praktiskt taget utputtad ur huset, haha.
Linda den stackarn var trött och ville sova.
Faktum är att jag också är väldigt trött och seg, jobbandet tar verkligen på krafterna.
Så länge som jag jobbade i dag har jag aldrig jobbat förut, 9 timmar.
Och nu kommer tyvärr flera såna dagar.

Men imorn är jag i varje fall ledig.
Ska träffa Linda när hon slutar jobba & sen på kvällen blir det nog minigolf.
Det var inte igår det :)


Nu sovdags, natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0