vissa människor gör en bara förvirrad

Idag har det varit en rätt härlig dag faktiskt.
Jag har varit ledig och vädret riktigt bra.
Åkte ut till klämmingen imorse,
och låg där till halv 4 tiden.

Jag, Linda och Emil fick idén att gymma.
Så när vi kom hem drog vi direkt till ishallen.
Och fy fan vad Emil körde hårt med oss!
3 timmar höll vi på och i slutet var jag nära på
att slå någonting riktigt hårt i huvudet på honom.
Men jag lät förstås bli.
Resultatet blir förhoppningsvis bra, haha.
 
Vad har annars hänt för skoj på sistonde?
I tisdags träffade jag Josse och Malin.
Mycket kul att träffa dom igen.

Och igår var det grillning hemma hos Billie,
med folk jag inte har träffat på länge.
Också mycket trevligt.


Nej nu börjar det bli sovdags, ska upp tidigt imorn.
Nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0