Fan vad surt..

Fan vad surt att Sverige förlora.
Mål sista minuten, det är INTE okej!
Och varför sitter Zlatan på bänken när Sverige behöver honom som mest?
Nu måste ryssarna bara krossas.

Ikväll har vi varit hemma hos Emma & Viktor.
Sverige gjorde 1-1, alla jublade & stämmningen var på topp.
I 92:a minuten var det inte lika kul längre,
ett bedrövat, tyst gäng satt & hängde med huvudena.

De andra bestämmde sig för att åka till Trosa i alla fall.
Dricka & sörja förlusten.
Själv var jag grymt trött efter att ha sovit 4 timmar i natt & jobbat hela dan.
Så efter mycket velande fram och tillbaka bestämmde jag mig för att åka hem istället.
Lika bra med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon och jobba igen.

Tänkte lägga mig i sängen & kolla lite film.
"PS I love you" har jag velat se länge nu.
Hoppas den är lika bra som så många säger.  





I 'd   t a k e   a n o t h e r   c h a n c e,   t a k e   a   f a l l,   t a k e   a   s h o t   f o r   y o u
A n d   I   n e e d   y o u   l i k e   a   h e a r t   n e e d s   a   b e a t,   b u t   i t 's   n o t h i n   n e w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0