Dagarna med er är dom bästa

I lördags var det dags för tjejernas 100-års fest.
På morgonen åkte vi upp till Skärholmen i hopp om att hitta något fint till kvällen,
dock ingen lycka med det, iaf inte för mig.
Vi var alla rätt trötta och orkade inte gå runt speciellt länge,
så istället körde vi bort till Heron för att äta lite mat.
På vägen hem slocknade alla i bilen, utom Micke den stackarn som var tvungen att köra.

När vi kom tillbaka till Gnesta följde Lina & Linda med hem till mig.
Sedan dök även resten av brudarna upp.
Innan partajet blev det middag, sång & dricka här hemma.  

Drog sedan ner till Elektron & lyckades tyvärr pricka in regnet perfekt.
Tjejerna hade ordnat festen jättebra.
I början för viparna fruktbuffé, tipspromenad och lekar.
Sedan tog dansen fart.

Utan att veta om det fick jag med mig ett helt gäng av människor hem.
När vi kom hem låg det redan några sovande i gillestugan.
Men hotell Dalgatan 5 har alltid dörren öppen, haha.

På söndag morgonen vaknade alla upp rätt trötta och döda.
Satte först på en film, sedan tog vi ut filtar och kuddar och la oss ute i solen.
Hela dagen spenderades i princip ute på min gräsmatta.
Beställde mat, låg och solade och så blev det lite badande i grannens pool.

På eftermiddan åkte vi tjejer till Stopp och köpte middag.
Medan killarna unnade sig med fotboll på gräsmattan ställde vi oss i köket för att baka pizza.
Som tack för maten fick dom stå för efterrätten.
Det blev ett misslyckat försök att plocka blåbär i skogen, så istället drog dom till affären.
Dagen avslutades med glass, hallon, kladdkaka & marängsvisch framför fotbollen :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hotell Dalgatan 5, är tamefan det bästa hotell jag någonsin sovit på ;-)

2008-06-30 @ 16:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0