Sommar!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev och rätt mycket har hänt på sistonde.  

För det första så har körkortet äntligen tagits! =)
Körde upp i onsdags och fy fan vad nervös jag var innan.
Men efterråt var känslan hur härlig som helst.

Så de senaste dagarna har det med andra ord blivit en hel del bilåkande.
I tordags tog jag, Lina och Linda en liten roadtripp till Trosa.
Känns underbart att kunna köra själv!

Var hemma från skolan nästan hela förra veckan.
Och ett litet försmak på sommarlovet har det blivit.  
Klemmingen, volleyboll, grillande, filmkvällar, promenader,
glass, sol, bad, båt och lite jobbande är saker som hunnits med.
Har varit jättemysiga dagar :)

I helgen var det dags för Gnestadagen.
På fredagen gick vi ner till tivolit en stund, men gick lika snabbt därifrån.
Man känner sig lite väl gammal att hänga där nu, haha.
Istället drog vi hem till Björn och sjöng singstar och hade det trevligt.

På lördagen så jobbade jag först på dan.
Men slutade vid två så en liten stund på marknaden blev det i alla fall.
På kvällen blev det först grillande hemma hos Sandra med alla tjejerna,
sedan drog vi ner till ishallen för att shakea loss! :)




Nu är det bara två dagar kvar till skolan slutar och det efterlängtade sommarlovet börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0