Världens bäste bilförare

Resan till Heron igår gick ju sådär.
Eller på vägen upp gick det utmärkt.
Och även där inne var allt jättebra.
Glassen var god, sällskapet trevligt & bion helt okej.

Det var när vi skulle åka hem som det gick lite snett.
LITE SNETT.
På nått sätt lyckades jag köra upp på fel motorvägspåfart. 
Inte förän Globen passerar mig på höger sida förstår jag vad som hänt.
De andra idioterna sitter bara och asgarvar i bilen.
Vi har visst hamnat i Stockholm, istället för Gnesta.
Vi kör in längre och längre in och tillslut är vi mitt inne i stan.
Ja, mitt inne i Centrum.
Hur fan hittar man ut?
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så det blev båda delarna.
Men efter att ha snurrat runt ett antal varv i natten bland Stockholms gator
hittar vi tillslut tillbaka till motorvägen.

Nu har jag lärt mig att läsa skyltar och samma misstag sker nog inte igen.
Men lite roligt var det allt.
Ett litet extra ävetyr fullt av panik, hysteriska skratt och tårar.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAH alltså du och bilar!! :P

2008-06-25 @ 18:51:53
Postat av: Linda

Haha, va nog länge sen jag skrattade så gott =)

2008-06-25 @ 19:30:23
Postat av: malin

asså, varför blir man inte förvånad? :P

2008-06-25 @ 20:02:57
URL: http://bjooork.blogg.se/
Postat av: Biffen

Hahahaha! Du är så söt, jag kan verkligen tänka mig att du kan göra något sådant ;D

2008-06-26 @ 22:14:14
Postat av: Malin

haha det är nog bara du som lyckas med sånt ;D

2008-06-29 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0