Chocktillstånd

Igår hände något underbart.
Jag och Hanna hade planerat filmkväll och jag skulle just gå till Stopp för att träffa henne när Martina och Linda ringer på dörren. Jag blir en aning förvånad över att se dom där och när dom släpar med mig in i tvättstugan där Linda har "glömt sitt hårsspray" fattar jag att det är något skämt eller så. Jag hör ytterdörren och någon komma in, måste ju vara Hanna tänker jag.  Rusar tillbaka till mitt rum för att se vad nördarna håller på med. Vem sitter då leende i min säng, jo MAIJA! Snacka om att är världens chock att se henne, började både skratta och gråta samtidigt. Men det var så härligt att se henne igen. Sedan drog vi till Stopp för att chocka Hanna, som även hon blev minst lika förvånad som jag. Men måste medge att det var roligare så här, att inget veta.
Det blev käk på arena och sedan hem till Billie för att kolla film och snacka massa skit med tjejerna :) Vid halv tolv kom jag och Hanna hem hit och kröp ner i min säng. 

Tänk hur en dag bara kan förändras sådär. Från ett helvete på morgonen till helt underbar.


På onsdag slutar vi och det efterlängtade påsklovet börjar.
Känns som det kommer bli en mycket bra (men rätt fullspäckad) vecka.
Torsdag: Stockholm med Lina och Linda
Fredag: Taco och singstar kväll hemma hos Jennifer
Lördag: Jullan har 18-årsfest
Söndag: Bejan fyller tjugo

Tur att det finns saker som håller en uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0