Dagens roligaste!

Jag har precis övningskört klart och Jennifer står vid stationen och hoppar, viftar och gör grimarser
Tycker synd om er som missade det, för det var verkligen något extra!  
Jag hade två gissningar varför hon betedde sig som ett psyko.
1. Vi håller på att missa tåget. 2. Hon är bara så glad att se mig.
Men jag tydligen fel på båda, haha.


Dagen har förövrigt varit rätt skön, suttit vid en dator nästan hela dan och bara gjort ingenting.
Efter skolan gick jag och Jennifer ner och pluggade teori på körskolan och sen hade jag körlektion.

Nu väntar nog plugg resten av kvällen.
Ciaooo!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, det är nog inte många som kan lista ut anledningen till varför jag betedde mig som ett psyko :D

2008-03-10 @ 17:10:04
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se
Postat av: Viveka

Haha nej, men kul var det! Tänk vad folk måste ha undrat =P tur att ödet hjälpte mig där =D

2008-03-10 @ 19:57:36
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0