Glad påsk!

Igår var jag hemma hos Jennifer tillsammans med Malin, Malin och Josse. Det börjades med tacos, sedan ner och sjunga singstar. Annanaspaj, påskäggs-letning, så ska det låta, film, godis och chips i mängder och ännu mera singstar var det kvällen bjöd på. Riktigt trevligt var det :) Jag och Blom stannade kvar och höll Jennifer sällskap under natten.



                                        
                                                          


Pappa kom och hämta mig imorse och jag fick köra hem. När jag kom hem blev det påskäggs-letning tillsammans med Martin. Mamma och pappa hade gjort värsta banan med kartor och grejer, sånt kan man aldrig bli för gammal för haha :) Sedan begav Hanna och jag begav oss ut och sprang en runda i kylan, kändes som ett måste efter allt man stoppade i sig igår.

I eftermiddag får vi lite gäster hem hit. Ska äta påskbord och sedan ska vi tydligen ut och leta påskägg i trädgården allihopa. Lite senare ska vi hem till Jullan och fira hennes 18 fyllda år, party med temat rock!


Nu ska jag hoppa in i duschen,
trevlig påskafton allihop!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahahha vad jag ser lidande ut. kortet måste vara taget i början av kvällen då jag tyckte singstar sööög :P

2008-03-24 @ 10:59:22
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0