I need a hero

Rikigt skönt på jobbet idag, var knappt någon där och jag fick dessutom slippa städningen. Linda, Johan, Hanna, Lina och Jörgen kom och sällskapade mig, satt säkert och fikade med dom i en timma. Det är tur att man har vänner som ställer upp varje söndag när jag tråkar på jobet.

Igår firade vi Martin som hade fyllt, lite släktingar kom och det blev tacos och fika. Linda kom också hit, vi tittade på några bidrag i melodifestivalen och sedan drog vi till Björn. Hos Björn såg vi klart resten av melodifestivalen, så rätt att Charlotte Perrelli vann! Sedan blev det singstar, kort och lekar som mestadels spårade ut och några av oss körde ett hemmagjort sanning och konsekvens spel. Makaroner och ketchup till vickning klockan 4 och sedan hem och sova vid halv 6 eller nått. Vart en trevlig kväll :)  


Nu ska jag ta och duscha, sen blir det mys med H!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0