just simple words

Dagen började med bra - med försovning.
Fick ta halv 10 tåget och missade därmed naturen.
Resten av dagen kändes helt onödig.
Lek på svenskan & på matten orkade jag inte ens öppna boken.
Malin och Jag hade iaf väldigt kul när vi fyllde i hälsoblanketterna
på klassrådet, & vi kom på att vi kanske inte lever allt för sunt, haha.
Ingen dans - och skolan var med det över.
Vad gjorde jag egentligen där?

Nu har jag bestämt mig, imorgon börjar påsklovet.
Har bara två lektioner och det känns helt meningslöst att gå.
Och visst förtjänar jag det :)


Nu ska jag ta och ringa min babe,
behöver lite mera prat.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

MEH ÅÅH, jag pallrade ju mig hit, sjuk och allt. jag drar fan hem efter idrotten ahahha

2008-03-19 @ 09:18:11
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0