life is a mystery

Kom nyss hem från badhuset, var och fuskade till mig lite färg. Hade egentligen tänkt att springa idag, men det dåliga vädret gjorde mig mera sugen på värme! Har även varit ute och kört lite med mamma. Backningarna satt faktiskt perfekt idag, om jag får skryta lite ;) Blir bara så glad när det går bra för det är ju inte så långt kvar nu..!

Imorgon blir det nog övernattning hos H, hon är namligen ensam och ville ha lite sällskap. Ska bli myyys :)
Eller egentligen har hon ju ett helt hus fullt av polacker, men jag förstår att mitt sällskap lockar mer, haha.



Måste lägga mig i den heta debatten om filuren som är på allas läppar nu - Chicken!  
För er som inte vet så är chicken våran femte familjemedlem och är på resa nere i Spanien just nu.
Måste medge att det ser ut som han trivs med livet nere vid Medelhavet, ser nästan gladare ut nu än innan han åkte. Bra jobb Maija, visste att vi kunde lite på dig!

    
     S v e r i g e               S p a n i e n

Kommentarer
Postat av: Ilse

HAHAHAHAH WHAAAT, haha vad roligt :D

2008-03-12 @ 21:46:35
URL: http://outcast.blogg.se
Postat av: Maija

Haha jaa jag har skött mitt jobb. Dessutom kan man ju se att han har lagt på sig en liten bränna ;) Han kommer bli farlig för alla små chicken-brudar i sommar!

2008-03-12 @ 21:58:59
Postat av: Linda

Hahah, ni är för roliga =D
Chicken!

2008-03-12 @ 22:29:44
URL: http://landersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0