sleeping beauty

Steg precis upp ur sängen, var nog länge sen jag sov så här gott.
Ångrar inte en sekund att jag inte orkade upp till skolan.

Ska sätta mig framför tv:n och käka lite frukost,
sen ska jag tvinga mig själv att ta tag i lite pluggande.
Går man inte i skolan måste man ju vara lite duktig iaf.

Lite senare ska jag till gymmet med Hanna & Maija.
Gymmat - som jag har gjort sisådär en gång i mitt liv.
Sen bli det förhoppningsvis film och mys på kvällen.


image245

Bara för att ni är så söta :)

Kommentarer
Postat av: Maija

Hjälp Viveka!!! ;D

2008-03-19 @ 12:55:54
Postat av: hanna

raderar du inte den bilden säger jag nog upp våran vänskap! jag ser ju inte klok ut!

2008-03-20 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0